close
Blogtrottr
侑侑小報 :: 痞客邦 PIXNET ::
韓劇欣賞|韓星介紹|韓聞報導| 
Interested in creating incredible beauty looks?

Enroll in this online course where you will learn to harness the power of color while mastering makeup techniques and application.
From our sponsors
1118新聞★《繼承者們》李敏鎬愛上被扇耳光
Nov 18th 2013, 05:03

李敏鎬自爆說在電視劇《繼承者們》中,被劇中父親鄭東煥扇耳光的時候,意外地感覺良好。

a  

李敏鎬所屬社表示,李敏鎬和鄭東煥為了把劇中的父子關係盡可能真實地演繹出來,所以倆人在休息彩排的時候練習了6,7次扇耳光的場面。但當攝像機開始進入正式拍攝的時候,倆人一次性就完成了這個場面,精彩的 ​​演技受到現場工作人員熱烈的掌聲鼓勵。

李敏鎬表示," 鄭東煥前輩打我耳光時,我喜歡上了這個被打的場面,我充分感受到了前輩的情感,很感謝他,我也很享受拍攝過程,甚至愛上了他打我耳光的場景。"

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xmkl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()