close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
【問】這舊插座及開關 可換成星光板嗎??
May 10th 2013, 12:29

SungET wrote:
老闆跟我講了一堆
說插座不行 要整組
開關板可只換面板
說真的我聽的霧殺殺
我只想單純問
可不可換!! 想自己來搞看看!!!


我聽懂你的意思了,你不想動電線,只想換外面的蓋板,對吧?
這樣其實沒有意義,還不如把就蓋板拿來洗一洗,彩繪一番,會更有特色.

開關還好,頂多就是螢光燈不亮,幾乎不會壞.
如果插座超過10年,裡面的母插有可能會鬆掉,建議整組換掉,比較安全.

不過看你問的問題,我會建議讓水電來,千萬不要自己搞.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xmkl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()