close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Want to learn how to design a logo?

This beginner logo design course will take you step by step through the process from start to finish.
From our sponsors
該買BMW給老公嗎?
Jan 20th 2014, 03:04

我們結婚7年,雙薪,無任何貸款
有一台車齡7年的ALTIS
兩間房子,一間自住 一間租人
目前一個讀幼稚園小朋友,肚子裡還有一個baby

我們所有的資產都是夫妻倆胼手胝足,一起打拼得來的

最近老公一直吵著想換車,換BMW GT
車子我不是很懂,不就代步嗎?ATILS還好好的啊
花200多萬買一台車真的很瘋狂耶

老公平常也沒什麼娛樂消費,不煙不酒
吃也很隨便,嘴不挑

我真的該讓他買車嗎?

PS:車價約等於他一年薪水

★補充

謝謝大家指教,原來這邊還是勸敗居多~呵呵
我的薪水近百萬而已,另外房租淨收入約22萬
因為家中經濟大權是我在管,理財置產都是我
老公不管錢(也沒錢管,沒存摺印章及提款卡,哈哈)
基本上他相當尊重我,希望我能同意他買車
看他平常省吃儉用,衣服都穿到荷葉邊了,也捨不得買新的
也沒什麼休閒娛樂,我是我一點點心動了....

我自己也是物質慾望不高的人,相較於買名牌包,我更愛免費的環保袋,哈哈!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xmkl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()