Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
男生臉部保養品有哪些?
Jun 16th 2013, 22:35

我是一個愛抽菸又會熬夜的人
最近發現常常有人說我像個3X歲的人
但我實際也才2X而已呀
照照鏡子~發現我臉部都油、毛孔粗大
我想用保養品,但是看看有些女生的保養品都不錯
可以一瓶抵掉好多罐
但也怕誤用...畢竟是女人的保養品!
而男人的保養品又好複雜
也沒像女人一瓶抵多瓶

想知道有哪些保養品男人可以用的、一瓶抵掉多瓶也不會很複雜的
(控油、防曬、保濕、毛孔緊緻、修護...等等)
女人用的保養品、男人可以用嗎?
如還有其他問題我會再補充!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xmkl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()