Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
台中我想燙水質感燙
Jun 13th 2013, 23:54

推薦你我在台中一個不錯的設計師
新技Lidy - 這是我的專屬設計師喔
之前我也很想要燙水質感燙
也都跟你樣 到處亂找
燙完都不是很滿意

後來也是在網路找到lidy的喔
他在燙髮前 對我做很專業的諮詢溝通
也都問我平常的整理方式
不會草草了事 就直接幫我燙
對他 我真的超級放心
你可以去是看看

這是lidy 的預約方式 跟一些作品
你可以看一夏
lidy 很重視預約喔 所以去之前一定要打手機跟他約一夏
www.wretch.hh/blog/skintung/3087425 ( 把hh改cc

參考資料: me

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xmkl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()