Blogtrottr
Mobile01最新文章
擇我所愛,愛我所擇!
Jun 13th 2013, 16:17

小弟有在刊登商品區賣Xperia z
因為手摔斷所以賣手機,求生活費
有很多人私訊我,說要拿手機跟我換
很多人我不願意交換就開始說我手機有多爛多爛

我是不知道有多爛,但我覺得很棒,我也很喜歡!
我個人從來也不會說哪牌子的手機爛,因為那都是大家自己喜歡才買的
但我遇到某些人真的讓人很生氣

、爛到爆的話,為何還要跟我換呢?
小弟下定決心不賣了,日子苦點又怎樣,至少我很愛他,寶貝他

按這裡檢視圖片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xmkl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()