close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
【分享】NOKIA Lumia 1020包膜
Nov 16th 2013, 11:24

翻翻我的發文~
都是手機包膜的分享
雖然Lumia 800的包膜不太受版友歡迎
不過~
自己的手機當然選擇自己喜愛的保護方式

衝著4100畫素+不想撞機的條件
咬著牙~皮帶扣緊著把Lumia 1020帶回來了

想想~Lumia 1020又不是獨一一台
包膜大家也都能包
所以我就來個我獨一無二的包膜好嚕

先來瞧瞧這防塵袋裡的寶物

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

利用黑色大大的鏡頭完成我獨一無二的包膜

(建議包膜時喇叭位置最好割開,以免影響出聲)
(原本我是鑽洞的,結果聲音破音,割開膜後就正常了,嚇死我了)

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

整個就讓我心花朵朵開啦

最後送上個人很珍藏的~~~ Mr.Friendly B.B.CALL
有人跟我一樣擁有嗎???

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

謝謝觀賞以上不專業分享文!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xmkl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()