Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
帶狗狗回台灣
Jun 17th 2013, 21:52

我人在哥斯大黎加 養了一隻雪納瑞 三年了!
今年要回台灣 想要把它帶回去
上網爬了很多文 但是還是想針對我的問題發問一次
(不要轉帖無用的資訊 謝謝)

我哥斯大黎加會經過美國洛杉磯在直飛台灣

想請問一下帶狗狗總total費用

中華航空 寵物運費 怎麼計算大概多少 我家那隻是中型犬大概七公斤吧

檢疫需要哪些 所有的手續方面可以全部說明給我嗎?
至少要多少時間準備這些手續東西呢?

現在六月 我打算十月左右 年底回去

來得及嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xmkl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()