close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
關於遠傳吃到飽
Aug 1st 2013, 15:28

狀況
1.我已經門號未到期
2.我想要增加上網功能
3.我不想增加手上的門號
4.我不想要雙卡
詢問
1.有什麼比較優惠的方案可供參考
2.如果我辦中華的方案(捨棄狀況3),有什麼比較優惠的方案可供參考

簡單的說
我只是想要多一個可以隨時隨地上網的功能
但又只想用原有的門號搞定
或者使用中華的行動上網搭配平板+小米2S?

額外提問
如果使用小米2S 要怎樣才能手機以無線的方式透過電腦連到無線網路?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow

    xmkl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()